families from seven mile plaza/los valdeses, colorado
i have been working on a book about the families of los valdeses for the last 3 years. it includes the families of valdez, maes, maez, martines, martinez, duran, ortega, atencio, cordova,cordoba, gallegos, sanchez, lujan, and many more. if anyone was born there and or their families came from there please contact me.
|
Re: families from seven mile plaza/los valdeses, colorado
My mother was born and raised in Seven Mile Plaza. Her maiden name was Gonzales.
|
which gonzales family are you related to? i have alot of info. please e-mail me at progenser@yahoo.com
|
My husbands father was born in sevenmile plaza.His name was Antonio A.Duran ha was born there in 1897.We are tring to find his family.I hope we can help each other.
Janie
|
|
I have all the burials for the Plaza Cemetery in Seven Mile Plaza, Colorado. The Gonzales and Perea families are listed.
|
I have written a book titled The Families of Los Valdeses. It includes the Gonzales family. Please contact me at progenser@yahoo.com
|
I have written a book titled The Families of Los Valdeses. Your Duran family is included. Please contact me at progenser@yahoo.com
|
Maria,
I have Atencio's on both sides of my family. My father was born in Seven Mile Plaza. My great grandfather was Abel Atencio married to Margaret Valdez. His father was Jose Abram Atencio. If these Atencio's are the same, please let me know. Thanks
|
My family is from seven mile plaza. They are the Duran's Maes, Valdes. Please tell me more about your book. ojoverdes@msn.com
|