Search for content in message boards

de Kam - Wissekerke

de Kam - Wissekerke

Yvonne van Oosterom (View posts)
Posted: 936792000000
Classification: Query
Surnames: de Kam

Ik ben op zoek naar Voorouders van Pieter Jacobus de Kam en zijn zoon Jacobus Jan de Kam. Jacobus is geboren in Wissekerke.

KOUW, Johannes (1851-1929)

Steven Roelofs (View posts)
Posted: 939297600000
Surnames: KOUW, MELIS, DE KAM
KOUW, Johannes, 1851-1929, Wissekerke, Zeeland, Nederland > Zeeland, Ottawa Co., Michigan, USA

Mijn over over grootvader Johannes KOUW, geboren op 6 April 1851 en getrouwd met Elizabeth MELIS, geboren in 1849, is in 1881 met zijn familie vertrokken naar Amerika. Toevallig is zijn dochter Anna, geboren op 13 June 1885 getrouwd met een man met de naam Jan "John" DE KAM. Verdere gegevens over Jan DE KAM heb ik niet momenteel, maar ik kan ze wel uitzoeken of er in uw stamboom iemand is die naar Amerika is geemigreerd.

de Kam in Amerika

Posted: 939643200000
Surnames: De Kam
In the family ads I found Anthonie de Kam born in 1821 and died in 1892 in Kalamasoo. There were also relatives in Steenvile Brawfort, Missouri (Pieter de Kam and Jacob de Kam).

I found also a P. de Kam married with P. Breen in Streator Illinios.

De Kam

Cees van Oosterom (View posts)
Posted: 944395200000
Geen nieuws, veel succes van sint en Piet

De Kam

Phyllis Sennewald (View posts)
Posted: 970401600000
Surnames: De Kam, Kouw, Melis
I am researching the families of De Kam, Kouw, Melis. I have most of the De Kam's, some of the Kouw's and nothing on Melis. I would appreciate any information on the Kouw's or Melis's that anyone has. I;m willing to share my De Kam
information in return.

de kam

Posted: 970488000000
Surnames: kam
Phillys,

Can you mention de places of birth of the "de kam"?

yvonne van oosteorm

De Kam

Phyllis Sennewald (View posts)
Posted: 970747200000
Surnames: DeKam, Kouw, Melis
Yvonne

The De Kam family I am researching is from Wissenkerke, Zeeland, Netherlands. Is this the same family your looking
for? I have the genealogy back to 1820. I am also looking for Elizabeth Melis married to Johannes Kouw. I understand
they were both from Wissenkerke also.

Phyllis

Johannes Kouw

Posted: 987249600000
Edited: 994173501000
Surnames: Kouw, Melis, De Kam
I have names and some dates of the Johannes Kouw, Elizabeth
Melis family in Holland, Michigan, USA. I also have the
John De Kam, Anna Kouw family in Michigan, USA.

Re: De Kam

Posted: 1112405174000
Surnames: Kouw, DeKam

I believe you may have information regarding my grandparents. My grandfather was Levi Kouw married to Sena De Kam and my g-grandfather was Johannes Kouw married to Elizabeth Melis. I woul be interested in any information you may have, please email me at asteil@davenport.edu

Re: De Kam

Posted: 1171518308000
Surnames: de Kam, de Vries
Hello, I'm wondering if anyone has information on my branch of the deKam family tree. The small amount of information I have so far is Jan de Kam, born in Grypskirke, Zeeland who married wife Leuntje (no maiden name available). There were approximately 13 children born to this couple, one of which was Peter de Kam, born 2/21/1874 in Grypskirke. He married Nellie de Vries on 5/24/1895, and after immigrating to the US, died on 6/15/1924 in Leota, Minnesota.

Any help with this would be greatly appreciated!
per page

Find a board about a specific topic