Search for content in message boards

Olvera Pecero 1890's-1950's last living in Tampico or Perdenales

Olvera Pecero 1890's-1950's last living in Tampico or Perdenales

Posted: 29 Aug 2009 7:30PM GMT
Classification: Query
Surnames: Olvera, Pecero, Hinojosa
Looking for the descendants of Maria Olvera. Her husband was Saturnino. They had three sons, two named Joel and the other Florencio or Florentino (unsure). Their other brother (eldest) immigrated to the US and changed his name to Fidencio Garcia Hinojosa. Maria is my grandmother.
Any help is appreciated. I have a picture of my grandmother and uncles if it helps....
Thanks in advance!

Re: Olvera Pecero 1890's-1950's last living in Tampico or Perdenales

Posted: 8 Dec 2011 3:55AM GMT
Hi I am descendants of this family I am Jose, son of Florentin pecero tank grabs Muncho Olvera family some time looking for my uncle and my father Fidencio traveled to Nogales, Sonora Mexico to seek assume brother but for reasons of fate right there till I get them matching hagradesco contact for more information

Re: Olvera Pecero 1890's-1950's last living in Tampico or Perdenales

Posted: 25 Dec 2013 5:54PM GMT
Surnames: Olvera, Hinojosa, DeLugan
Hola Jose,
Hoy es navidad, el 25 de diciembre de 2013. Que gran gusto y sorpresa me da en leer su respuesta y conocerlo. Soy su prima hermana Diana, hija menor de Fidencio Garcia Hinojosa. Fidencio es hermano de su papa Florentino. Por favor, comunicase conmigo. Deseo conocerlos y establecer contacto permanente. Vivo en Arizona, U.S.A. Mi numero de telefono es 702-415-3222 or por correo electronico enviame su information para hablar a diana.delugan@gmail.com.
Muchisimas gracias.
Le mando abrazos y besos a toda su familia...sinceramente ~ Diana
per page

Find a board about a specific topic