Hi everyone my name is Ivette, I am 28 years old and in search of my hometown in Tamaulipas, Mexico. My parents who were from Tamaulipas moved to California when I was 2 years old. The last time I visited El Poblado Anahuac, Tamaulipas I was about 8 years old, it's been 15 years and I am extremly interested in knowing about this little town. I know that my grandfather at one time was some type of General or Sheriff or something like that, in El Poblado, his name was Marcos Arreola Garza. If someone has information please contact me, it will be greatly appreciated.
Mi nombre es Ivette tengo 28 anos y ando en busca de algien que me pueda dar informacion de el pueblito en donde naci, que es El Poblado Anahuac, Tamaulipas. Mis padres se movieron para California cuando yo tenia 2 anos, la ultima vez que fui a Tamp. tenia 8 anos, ya ase 15 anos y estoy muy interesada de saber mas de este pueblo o de mi familia, yo se que me abuelo en un tiempo fue Comandante de El Poblado, el se llamaba Marcos Arreola Garza. Si alguien tiene informacion porfavor communicate con migo. Gracias.